Vårens hetaste...

..träningstrender!

Träningsdjungeln är full av nya trender. 
Reporter Mirja Lundqvist har testat några av de hetaste nykomlingarna.

BUNGYPUMP
Foto: Magnus Jönsson

YOGA SWING
Foto: Magnus Jönsson

POWERPLATE
Foto: Magnus Jönsson


Vet inte om jag personligen skulle välja något av dessa men ska det vara någon så skulle Bungypump vara alternativet då jag gillar att gå/springa ute i naturen.
Swinga mig upp och ner, eller stå och skaka på en maskin vet jag dessvärre inte om jag skulle njuta av på samma sätt, men tydligen finns det de som gör det också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, yoga-swing ser ju intressant ut ;)

2010-03-16 @ 19:05:39
URL: http://underthesky.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0