150 dagar kvar

Idag är det exakt 5 månader kvar till min 30-årsdag, och till skillnad från många andra så ser jag fram emot den.
Kanske låter lite som en bluff, men det är faktist sant.

För ungefär 2 år sedan lovade jag mig själv att ha mitt livs form på min 30-årsdag som alltså infaller 2010-08-12.
Nu har det gått ca 1½ år sen jag lovade mig själv detta. Det som har hänt på den tiden är mer än jag själv trodde
skulle hända. Jag vägde ca 110 kg då, och var verkligen inte i någon bra form för en 28 åring.

Idag är jag alltså 29½ år och väger 91.0 kg och är i bättre form än många 25 åringar, men jag är långt ifrån nöjd.

Jag hänger mig inte allt för mycket på vilkten, men jag tror jag behöver komma ner till ungefär 85.0 kg utan att tappa muskler för att få drömformen till min 30-årsdag.

Alltså 6 kg viktminskning på 5 månader. Så jag har verkligen gott om tid på mig.

Jag kommer att uppdatera med bilder på min form engång per vecka för att visa resultat.

Nu måste jag hoppa i säng.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0