moln under mina fötter som får mig att sväva fram...

Nu är kl 15:40 och jag har precis kommit hem från dagens fysiska aktiviteter, vilket bestod av följande:
1.5 km promenad i lugnt tempo till gymmet.
60 min styrketräning (Rygg, bröst, axlar, biceps, triceps)
"promenad till garaget för att ta fram cykeln för första gången för säsongen."
1.5 km cykel hem.

Köpte även en hel grillad kyckling på hemvägen, vilket jag åt med 300 g grillad potatis,
250 g minikeso, senap och 15 g majonäs.

Känslan efteråt är obeskrivlig, men om jag måste, så känns det som om jag har 2 stora tjocka moln under mina fötter som får mig att sväva fram, och lyckoruset är enormt, dessutom känner jag mig stark, frisk och piggare än innan träningen.

Nu ska jag göra mig i ordning för ett bröllop, ett bröllop som lär påminna om "mitt feta grekiska" med mycket dans, mat och glädje.

Out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0