Jag kan om jag bestämmer mig!

Idag fick jag ett mejl av en gammal vän som hade läst i min blogg
om hur jag har kommit i form. Så här såg mejlet ut:

Tjena Deniz, det var ett tag sen.. Jag läste i din blogg och kände igen mig direkt. Jag har fan problem med min vikt och träning. Jag måste komma igång NU på allvar. Jag väger 94kg och är 169cm lång. Min idealvikt är 70-72kg som jag alltid har vägt mig. Kan du hjälpa mig att lägga upp nåt startprogram. Jag kan säga att jag är så jävla lat men att om jag bestämmer för nåt så gör jag det.

Det här är alltså anledningen till att jag bloggar! Tycker det är så kul, och samtidigt
motiverande när man påverkar andra människor.
Självklart kommer jag hjälpa honom, och vem vet han kanske dyker upp med en
före- och efterbild i bloggen om ett par månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0