I morgon smäller det

Imorgon klockan 09:00 väger jag in i kallhälls sporthall, och då får inte vågen
visa mer än 88.0 kg, tyvärr så är inte förkylningen helt borta ur kroppen, men
jag ska göra ett tappert försök imorgon i vilket fall som helst.

Dagens vikt:
87.7kg

Dagen kost:
Eftersom att vikten ligger bra till så behöver jag inte dra ner på kosten.
Laddar på som vanligt med kyckling och potatis, dessutom blir det lite
extra fett idag så att jag har mer energi i musklerna imorgon.

Förväntningar:
Självklart vill jag vinna alla mina matcher imorgon, men eftersom att
jag inte har kunnat träna som jag velat senaste veckorna, dessutom
att jag drog på mig den här förkylningen i sista stund gör inte saken bättre.
Imorgon blir en ny erfarenhet för min del, och jag ser det hela som
ett annorlunda träningspass.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0