Fredags muskler redo för disco

Sen tonåren har man alltid skojat om att köra BBS (Bröst-Biceps-Solarium)
precis innan en disco utgång. Vi män (läs pojkar) vill väl ha välfyllda biceps och bröst
muskler för att flasha om vem som har störst och starkast armar av alla som står med en
öl i handen vid baren.
Tanken slog mig idag när jag var på gymmet (Fredag och löning), 90% av alla killar
som var på gymmet pumpade faktiskt armar och bröst, själv råkade jag köra ben och mage
idag. Undra om det bara var en ren slump, eller ligger det kvar sen ungdomen att köra
armar och bröst på fredagar hos männen?
Tyckte det var ganska nice för min del i alla fall eftersom att alla ben maskiner var lediga.
Desto värre kanske det blir ikväll när man ska flasha Biceps på krogen, nej juste jag ska inte
ens ut på krogen ikväll, lucky me! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0