Ny utmaning!

Jag har vart och köpt en ny leksak till mig själv!

Sist jag ägde ett fordon på 2 hjul var det en motorcykel, men den här gången är det en
cykel utan motor. Jag har nämligen bestämt mig för att cykla till jobbet åtminstone
2 dagar/vecka.

Jag har ca 12 km till jobbet, så det blir 24 km tur och retur. Tror jag borde klara av att ta mig
till jobbet på 30 min åtminstone. Det blir jobbigare på hemvägen eftersom det är kraftiga
uppförsbackar *flämt*.

Köpte en Gitane Enduro 66, en likadan som på bilden, men silverfärgad.

Mountainbike
Vinka om ni ser en sån cykel längs nynäsvägen mellan Farsta och
Gamla stan i sommar. ;)


Kommentarer
Postat av: home mortgage

Well cycling is a really good exercise because during cycling the whole body works while in other exercises only some parts work out.

2009-07-09 @ 08:18:03
URL: http://www.lowmortgageoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0