Project Perfect Body (PPB)

Detta projekt skulle ha startats 1 sep med min vän Baris, men olyckligtvis så
blev Baris sjuk, och vi sköt upp startdatumet tillsvidare.

Trots att vi inte har fått gång sidan så har jag tjuvstartat, och tänkte börja på
min egna blogg tills vi får igång PPB på en ny sida.

Projektet går ut på att jag och Baris ska göra en invägning vid startdatum.
Vikt, kroppsfett och dvs mått ska tas och därefter ska vi eftersträva att minska
alla värden till Perfekta värden (Perfect Body).

Detta ska vi göra genom att träna extremt hårt och äta rätt.
Vi ska absolut inte följa några GI-metoder eller så, utan enbart äta hälsosamt.

Tanken är också att vi sa ta före och efter bilder för att ni ska kunna se resultatet.
Även videoklipp från träningar och olika aktiviteter kommer att läggas in med
jämna mellanrum. 

Här med förklarar jag PPB "startat" !!!

Deniz Cinkitas

2008-09-01

Vikt 104 kg
Längd 187 cm
BMI 30
Fett 25%

Målsättning 2009-05-31

Vikt 90 kg
BMI 25
Fett < 19%

Vill dessutom tillägga att jag vägde 111 kg för ca. 2 månader sedan.

Kommentarer
Postat av: Andy

Fegt att tjuvstarta!



Kommer ge Baris massa super tips ;)

2008-09-07 @ 14:50:21
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0