PPB, still alone, But...

Project Perfect Body

Jag fortsätter att kämpa på utan min vän Baris, han är tyvär
fortfarande sjuk...men han har kämpat sig ur sängen och köpt
ett träningskort, dock inte på samma gym som mig =(

De senaste 2 veckorna har PPB ur min synvinkel gått
riktigt bra, jag har inte överdrivit med träningen, men mina kostvanor
har förändrats radikalt, jag äter regelbundet, små portioner, och bra kost.
Det bästa av allt är att mitt sug efter sötsaker har försvunnit helt, det beror
naturligtvis på att mitt blodsocker håller en jämnare kurva för att jag äter
regelbundet.


2008-09-18
Vikt: 103 kg (13 more to lose)

Nu måste jag tyvär sluta skriva, för jag börjar bli hungrig igen


Kommentarer
Postat av: Andreaz

Skönt att höra att det går bra för dig kompis. Nlir faktiskt lite stolt.



Fortsätt kämpa!

2008-09-19 @ 09:05:01
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: DoubleE

KÖTTA!

2008-09-20 @ 13:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0