Mördarveckan!

Söndag 31/8 - 4,5 km Löpning
Måndag 1/9 - Styrketräning (överkropp)
Tisdag 2/9 - Shooto (Teknik & Sparring)
Onsdag 3/9 - VILA
Torsdag 4/9 - VILA
Fredag 5/9 - Shooto (Tävlingspass & Fys)
Lördag 6/9 VILA
Söndag 7/9 Shooto (Teknik & Sparring)

Kanske inte ser så värst farligt ut, men shooto passen är stenhårda, och
tar fruktansvärt hårt på kroppen. Åtehämtningen tar lite längre tid när
man kör 1½ timme maximal utmattning av musklerna på detta vis.

Kosten den här veckan har varit godkänd.
Jag har lyckats hålla en regelbunden kost som sätt ut ungefär på följande sätt:

09:00 Frukost - 13:30 Lunch - 18:30 Middag

Eftersom att jag har dragit ner rejält på de mättade fetterna i min kost så har
jag börjat ta Omega-3 kapslar i sammband med frukosten.

Om jag ska betygsätta den här veckan så får det se ut så här:

Träning - 7 av 10
Kost - 6 av 10
Vila - 6 av 10
Humör - 8 av 10 (Humör = Hur veckan har kännts rent humörmässigt).

Genomsnitt = 6.75 av 10

Vet att jag har lovat bider och videoklipp, men eftersom jag kör PPB ensam tillsvidare
så blir det lite svårt, men jag garanterar att komma med bra bilder så snart som möjligt.

Ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Ejko

Nice att du prioriterar shooto före gymmet.

Kommer själv börja med shootfight.... inom en kort framtid.



Måste påpeka att ditt schema ändå ser ganska lam ut.

Jag vet att du kan prestera bättre, SNÄPP UPP DIG nu! och ner och ge mig 20 armhävningar, eller vänta.. 80!! för det är det du klarar av..



Ha det bra Hombre!:.

2008-09-08 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0