Vem är jag?

Hej och välkommen till min blogg!

Mitt namn är Deniz och jag är 27 år.

Jag är utbildad styrketräningsinstruktör, och har idrottat sen barnsben.
Simmning, handboll, styrketräning och kampsporter har varit en del av mitt liv.

Idag tränar jag shooto (kampsport), och styrketränar för att förebygga skador, och
givetvis för att bli starkare och mer uthållig.
Kondition- och rörlighetsträning är något som inkluderar i min styrketräning också.
Frekvensen på min träning varierar, ibland tränar jag tre dagar i veckan ibland
sex dagar i veckan, det viktiga är att jag håller igång regelbundet, försöker undvika långa uppehåll. 

Mina erfarenheter och kunskaper inom träningslära är stor men jag anser inte att den är
fulländad (vilket den aldrig kommer att bli), man lär sig något nytt varje dag.
Träningslära är ett otroligt stort ämne, med denna blogg vill jag lära ut allt jag kan till
Er som är intresserad, men jag vill samtidigt lära mig av Er också.
Därför hoppas jag att ni som läser mina bloggar kommenterar eller ger mig tips om ni
har några.

Hoppas ni får nytta av mina bloggar!
//Deniz








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0