Upp och Hoppa...Nu blir det hårdträning...

Tidigare idag ringer en nära vänn till mig och har ett förslag!

- Deniz, jag har en idé!

(Jag blir självklart nyfiken).

- Berätta!

- Vi startar en ny blogg tillsammans. Vi fotar och filmar oss själva, lägger upp bilder och lite videoklipp.
  Vi lägger upp ett träning & kostprogram som pågår i 9 månader, och under hela tiden lägger vi upp nya
  bilder och videoklipp för att se resultatet.


- Jag är på!  


Sen utbytte vi massa idéer, som jag inte tänker avslöja här...men jag kan garantera Er en spännande

blogg som vi planerar att starta från 1 sep.

Den kommer vara rik på redigerade videoklipp och en hel del bilder.


Kommer med mer info om detta senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0