Semester eller Träningsläger...?

På måndag flyger jag ner till mina föräldrar i Turkiet,
vi har en lägenhet på ett helt underbart ställe som heter
Ayvalik, och som är belägen på västkusten mot den
Grekiska sidan.

Det är 20 m till den underbara sandstranden som är
flera kilometer lång.


Våran lägenhet ligger ca 20 m ifrån dessa solstolar.

Nu tänkte jag berätta lite vad jag har tänkt göra under 11 dagar på
denna resa.
Eftersom att jag åker ner helt ensam, och bara ska vara med båda
mina päron, så inser väl ni att det inte blir mycket festanden, även om
orten har en hel del barer och klubbar som ligger ca 5 min från
våran lägenhet.

Min tanke är att umgås med mina päron, träna en hel del, finns massa
möjligheter att utföra olika aktiviteter.
Ska grilla på våran altan, läsa böcker, planera våran nya blogg, göra
dagbok i den här bloggen.
Åka över till världens mysigaste ö och käka färsk fisk, åka på båtturer,
bada & sola naturligtvis.
Räcker det eller ska jag fortsätta? aha det räcker... =P

Men jag får inte glömma att jag ska sova ut varje morgon också *ler*

Jag ska helt enkelt ladda upp batterierna, och komma hem som en helt
ny människa!

Eftersom vi flyger hem från Istanbul, jag och mamma dårå.
Så har jag tänkt boka rum på ett 5 stjärnigt hotel sista natten
och sätta pricket över i:et och sen kan man flyga hem den
29 aug med ett stort leende på läpparna.

Sköt om Er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0