Midnattsloppet...10km

16 Aug 2008



Tanken var att jag skulle ha sprungit Midnattsloppet idag,
men jag blev illa tvungen att avstå då jag först fick
benhinneinflamation i höger ben för 3 v sedan, och inte nog
med de så blev jag som ni tidigare vet väldigt förkyld och
fick ta cocillana bara för ett par dagar sedan =(

Men jag är inte bitter över detta för jag tränade verkligen upp min
kondition in till det sista, vilket ledde till att jag dessutom gick ner
hela 7 kg samtidigt som jag byggt bra med muskler.

Nu till det roliga i det hela....tanken var att jag skulle springa loppet,
och inte sitta fast med bilen mitt i hela arrangemanget...jag var nämligen
och åt middag på Jimmy´s Steakhouse, och hade fullständigt glömt bort
att alla vägar skulle vara avstängda runt om hela södermalm.
Så när vi skulle åka därifrån så fick jag köra över trottoarkanter, mot
enkelriktat, höger, vänster, bakåt, framåt. Efter ett tiotal trafikbrott så lyckades
jag i allafall ta mig ur det avspärrade området.

Så det hela slutade med att jag var irriterad på allt som hade med loppet att göra.

Kommentarer
Postat av: sarah

Haha vilken ironi, förhoppningsvis blir det deltagande nästa gång : )

2008-08-17 @ 17:16:48
URL: http://ungochfundersam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0