DAG 2

Efter att ha varit hos tandläkaren och gjort rent mina tänder,
så gick vi ner på stranden.
Vid 18 tiden gick jag upp till lägenheten för att träna.
Blev ett kort men intensivt pass.


- Armhävningar 6x15
- Chins (stången pajade och jag höll på bryta min tumme)
- Axelpress med hantlar 3x8
- Axellyft framåt med hantlar 3x8
- Tricepspress med hantel 3x8


Efter den lilla men smärtsamma olyckan har jag bestämt mig för
att inte göra flera chins på en hemmabyggd chinstång.

(Serkan om du läser det här så behöver du inte vara orolig, stången
är fortfarande hel, det var själva fästet som inte pallade med
min kroppsvikt).


På kvällen hade vi gäster, så det blev massa grillat och gott serverat.

Gick till sängs rätt så tidigt för att jag hade bestämt mig för att
gå ut och springa tidigt på morgonen därefter.


Kommentarer
Postat av: - - - [Slize The Size] - - -

Tur att du inte bröt din tumme! =)



Sv: Va intressant. . Kan tänka mig att det kommer bli riiktigt bra =D



Tack för din kommentar och ha en bra dag!

/Anita

2008-08-21 @ 20:17:10
URL: http://slizethesize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0