Bora Bora Island in Tahiti



Den här bilden har inte så mycket att göra med ämnet på den här bloggen, men jag vill
ändå lägga upp den för det får verkligen en att drömma bort.
Om 12 timmar är jag påväg till Arlanda för att ta flyget till Tahiti.........
......oj jag skrev fel....menar att jag ska sätta mig på flyget till Turkiet... =P

Jag kommer att ha med min laptop till Turkiet så jag ska försöka göra en liten
dagbok från min semester, men den kommer mest att innehålla ett litet träningsprogram.
Även lite bilder från stranden kan dyka upp om ni har tur.

Kommentarer
Postat av: Madelene

fy fan vad vackert!

2008-08-19 @ 21:25:36
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0