Att träna eller att inte träna....

Att träna eller att inte träna....det är för mig som att vara eller att inte vara....

Våran kropp gillar rörelser, det gäller bara att påminna hjärnan lite då och då!

När man väl är där ute på spåret och springer kilometer efter kilometer, med dunkande musik
från mp3 spelaren, eller alternativet sitter på spinning cykeln med 20 andra och den adrenalin
höjande musiken brakar ut ur högtalarna i salen så påminns vi varje gång hur härligt det är
att röra på sig. För att inte tala om hur grymt härligt det känns efter passet!!!

Det är nästan så att jag får lust att ta på mig löparskorna och gå ut och ta ett varv nu när jag 
tänker på de  härliga adrenalinet jag brukar få trots att jag redan har kört ett hårt pass tidigare
idag. Det är trots allt lite sent (22:20) så jag får lugna ner mig lite och stanna inne istället =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0