19 Aug - Let´s Begin

Efter en 3 timmar lång flygresa, och 8 timmar
lång bussresa är jag äntligen framme i Ayvalik.
Kl. är 11:31 i skrivande stund, och jag har precis vaknat.

Väderinfo: 30 grader och soligt.


Träningsdagbok - DAG 1

Har fortfarande rethosta efter förkylningen,
men viruset är borta så jag tänker börja lite lätt med styrketräningen idag.

Jag har fått låna ett par hantlar och en chinstång av min kompis Serkan
vars föräldrar också har en sommarlägenhet här, han har tyvär åkt hem till
Sverige.
(Serkan om du läser det här, så vill jag återigen tacka för lånet).


Ska strax ner till stranden för att sola&bada,
därefter blir det styrketräning.


- Armhävningar 4x30
- Chins 3x8
- Triceps 3x10

Ikväll blir det grillad kyckling på altanen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0