12 Aug 2008

För exakt 28 år sedan så kom en mycket speciell pojke till denna jord,
pojken fick heta Deniz, och skulle med åren visa att han hade en
gåva som han hade fått av gud.
Till allas förundran kunde denna pojke redan som 8 åring göra
30 armhävningar, och som 12 åring gjorde han 50 st......
...Idag gör han 80 st !!!

hmm...ja, som ni förstår så Fyller jag år idag! =)

- Tack tack för alla grattulationer... =)



Jag har nu legat dödssjuk i sängen i 2 dagar, idag är det 3:e dagen, och jag är
lite piggare och kan i alla fall göra lite hushållssysslor.

Har inte blivit någon träning såklart, för alla vet vi juh att man inte ska träna när
man har ont i halsen, har man riktigt otur så kan man faktist dö.

Nu vare inte så att jag "bara" hade ont i halsen, som jag sa tidigare så var jag dödssjuk !!!
- Stackars lilla mig *ler*

Jag har inte fått några presenter ännu, ingen tårta heller....men jag är inte bortglömd för
gratulationerna började redan vid 00:00 slaget  per telefon, sms, facebook och msn....

Så det här blir det enda inlägget för dagen, eftersom jag fyller år så har jag bättre
saker för mig *ler*

Happy birthday to meeee.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0