Åka sporthoj, sport eller galenskap?

I helgen var jag ute och åkte sporthoj på en känd sträcka som
kallas för slingerbulten, och jag måste säga att det var bland det
galnaste jag har gjort i mitt liv.
Ni kanske undrar vad det här inlägget har att göra med träning, kost
och hälsa.
Det har definitivt inget att göra med kost, men måste säga att det krävs
träning för att inte köra av denna extremt svängiga sträcka, och när det kommer
till hälsa är det en definitions fråga!
Så länge man inte kör av vägen eller kör in i ett träd eller dylikt så måste
jag säga att det är otrolig hälsosamt då det framkallar fruktansvärt mycket
endorfiner och lyckan är obeskrivlig!!!

Jag hade även turen att fastna på bild som jag tycker blev fantastisk!

Slingerbulten vs Ninja Zx6r
Slingerbulten 2010-05-01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0