Visar vågen rätt

På schemat stod det brottning på pancrase idag, men då jag känt mig väldigt svag den här veckan, bytte jag ut det mot ett ben + chins + mage pass på sats istället.
Benen kändes helt ok, chins övningarna gick bättre än förväntat, och mage var inga problem.
Jag har precis avklarat 10 veckor diet, och det har känts riktigt bra tills idag. Nu är det bara 3 veckor
kvar till tävlingen och jag har bara 2 kg kvar att tappa. För att vara på den säkra sida kommer jag att droppa ytterligare 100-200 kcal/dag och lägga till lätt cardio 3-4 ggr/v fram till tävlingen.
Vore juh trist om jag kommer till invägningen och väger över 88.0 kg den 18 april.
bra vikt
Visar vågen rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0