Veckans workout music video

Inna - Hot (True Love Video Edit)

music

Kommentarer
Postat av: Sverker

Var nog det sämsta, löjliga, förbannade workout låt jag hört, grabben gymmar du eller sitter du bara i maskinerna och snackar skit medans du spanar in fria vikterna?

http://www.youtube.com/watch?v=D5Hv0tsvpyU

2010-03-28 @ 19:16:19
Postat av: Anonym

Hej Sverker!



Tråkigt att du inte gillade låten, men smaken är som baken delad =)



Jag får iaf en kick av den här låten när den spelas på gymmen.



När det kommer till din arroganta kommentar.

Jag gymmar alltid själv för att slippa skitsnack och enbart koncentrera mig på träningen, dessutom undrar jag vad det har att göra med musik videon?



Din låt var bara jobbig och gav mig huvudvärk, men jag vet att många lyssnar på sån typ av musik också under träning, tur att man kan lyssna på vad man vill grabben.



2010-03-29 @ 01:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0