23 kg lättare

För 2 år sedan började jag med brottningen på Pancrasegym, och då
vägde jag 111 kg, idag (88kg) när jag var på träningen märkte jag skillnaden.
Kan inte säga att det bara var positivt, förut kunde jag lägga på tyngd,
men nu så flyger jag bort som en vante mot tungviktarna som väger
3 siffrigt, men samtidigt så har jag blivit mycket smidigare och snabbare.

Det mest positiva är att jag har kvar styrkan trots den stora viktförlusten!

Det är så mycket roligare att träna när man känner att kroppen gör som hjärnan
vill. Ser redan nu fram emot nästa träning trots att hela min kropp värker!
Det här blev ett väldigt sent inlägg (00:20), men vad äre man brukar säga?
Bättre sent än aldrig!
Sovgott gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0