Skaffa nya vänner...

Idag insåg jag hur viktigt det är att ha vänner som pushar en,
och motiverar en till att kämpa på med träning, och att sköta
kosten korrekt.

- Jag tillägnar detta inlägg till Jens Svensson och Peter Karppi.

Även om stor del av min träning kommer av egen vilja, så kan jag
inte påstå att dessa två kämpar inte har påverkat mig positivt, både
med min träning och i min kostvana.

Peter är personlig tränare och har stor erfarenhet.
Jens har varit en bra "coach" dels med grapplingtekniken men också
stor motivationskälla till att tänja på gränserna. 

Samtidigt som jag vill tacka mina "nya vänner" vill jag också upplysa mina
läsare om att omge sig med träningskunniga och motivationshöjande personer.



Kommentarer
Postat av: annelite

jättefin och bra sida du har!

2008-11-02 @ 22:32:36
URL: http://anneliten.blogspot.com/
Postat av: Deniz Cinkitas

Tack =)

alltid lika kul att höra.

2008-11-02 @ 22:37:19
URL: http://ilovemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0