Borta bra men hemma bäst ?

Semestern är äntligen över nu....vaaa vadå äntligen???

- Ja, borde man inte säga så om det är bäst hemma?? =)))

Helt ärligt så hade jag en super skön semester, men det är rätt skönt
att vara tillbaks hemma.

Sista dagen av semestern var absolut den bästa, som jag tillbringade
i Istanbul med mina kusiner.
Dessutom gick jag på mitt favorit fotbollslags (Besiktas) UEFA CUP match,
som dem vann med 4-0

Måste bara kommentera att den Turkiska fotbolls ligan har otroliga supportrar, vilken
stämmning det är på matcherna, vilken glädje, det är nästan så att man glömmer bort
själva fotbollen och bara sjunger med alla 30-40 000 fans på läktarna.

Om jag födds på nytt till denna planet så vill jag bli fotbolls spelare!!
Det finns pengar, uppmärksamhet, idrott och berömmelse!!
Vad kan man mer begära???

Det här var mitt sista inlägg från min resa, men jag kommer lägga upp en bra bild
från fotbollsmatchen inom kort!

Den som väntar på någott gott väntar aldrig för länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0