YES!!! VINTERN ÄR TILLBAKS

I morse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret blev jag
överlycklig när jag såg att det hade fallit nästan 1 decimeter snö
under natten.
Ville genast ta på mig mössa, vantar och ett brett leende på läpparna,
och vandra ut i kylan och slasket.
Men då slog tanken mig snabbare än blixten att jag skulle jobba idag.
Kunde inte ha blivit mer besviken, ville verkligen inte missa ett sånt här
väder, för det lär väl dröja närmare 7-8 månader innan man får se snö igen.
Hoppas ni som är lediga har kunnat njuta av dagens väder.

PS
Konsten att se saker från en positiv sida, får mig alltid att må bättre!
Saken blir ändå inte bättre när man bara ser det från negativa sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0