Varför bloggar jag?

Anledningen till varför jag bloggar är inte så konkret, men jag antar att det handlar om
att motivera sig själv.
Jag bloggar om träning, vilket är en stor del av mitt liv, och att få skriva ner sina tankar,
sina resultat, sina mot- och medgångar, samt att få dela med sig sin kunskap med Er läsare får
mig att må bättre, samtidigt som det korar mig till att vilja förbättra mig ständigt.
Det känns nästan som om man sviker "bloggen" om man inte når framgång med det man
skriver om.
Sen är det inte alltid så enkelt att alltid komma på bra saker att skriva om i bloggen,
men svaret på frågan om varför jag bloggar? är sammanfattat till att:
Bloggandet får mig att kämpa hårdare med min träning och sköta min kost bättre eftersom
att jag inte vill svika "bloggen" (Er läsare), vill vara en motivationskälla.
Lev som du lär!

Kommentarer
Postat av: TEBE

Trevlig blogg, här skall jag titta in ibland :)



PEPPA INFÖR 112'an nu!!, Anderson Silva är ett geni alltså,

Alexander Gustafsson är med åxå ju :D

Kommer bli spännande !



PEACE

2010-04-10 @ 13:48:59
URL: http://locopilla.blogg.se/
Postat av: Deniz

Hej Tebe!



jag väntar spänt inför 112 an ikväll. Ser fram emot alla matcher, spec alexanders !!



Kul att du gillade bloggen =)

2010-04-10 @ 18:55:53
URL: http://ilovemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0