Styrketräning efter 10 dagar uppehåll

Jag har precis återvänt till jobbet efter mitt första
styrketräningspass på 10 dagar. Dessvärre så måste jag
säga att förkylningen och hela uppehållet har satt sina spår.
Jag kände mig svagare och tröttare än någonsin.
Som alla vet är Deniz än krigare, jag kommer att kämpa mig
tillbaks och nå nya mål.
Nästa målvikt är satt till 21 maj och då ska vågen visa 84.5 kg.
Sen bär det av till Cypern (om inte askmolnen sätter stopp för det).
I Cypern kommer jag njuta av maten på hotellets all inclusive restaurang,
och räknar med att lägga på mig 1-2 kg med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, träningsuppehåll är inget kul! Ofta så kommer mycket av styrkan och konditionen snabbt tillbaka och 10 dagar är ju inte hela världen ;) Kämpa på bara! Cyper, gud vad härligt! Ha det bra!

2010-04-19 @ 17:30:46
URL: http://underthesky.bloggplatsen.se/
Postat av: Deniz

Tack Malin =)

2010-04-19 @ 18:08:54
URL: http://ilovemybody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0