Efter 7 timmars väntan fick jag nog

Åkte 08:30 hemifrån mot Kallhäll för invägning, vi var framme kl 09:15.

Efter ca 1 timmes köande till invägningen fick jag äntligen ställa mig på vågen.

87.15 kg och 150 kr fattigare (tävlingsavgift).
Nu var det bara att ladda med mackor och vätska, och sen var det bara att sitta
och vänta, och vänta, och vänta.................och vänta.....
Kl. 13:00 så började äntligen de första matcherna, efter ytterligare 3 timmars väntan
så hade fortfarande inte -88 kg kommit igång, och då fick jag nog av all väntan.
Gick fram till sekretariat och kollade läget, då fick jag veta att min pol va sist, och det
var ca 50-60 matcher innan min tur.
Nu i efterhand ångrar jag mig att jag inte stannade kvar 2-3 timmar till och körde mina
matcher, men jag fick verkligen nog av att sitta där på en hård bänk och vänta.
Dessutom tappade man all motivation och glädje.

Det enda positiva jag har att ta med mig är att jag noterade mitt personliga
lägsta vikt idag.

väntan är inte min starka sida
Väntan är inte min starka sida.

Kommentarer
Postat av: Baris

Fan va knas män! :(

jag som undrade hur d gick för dig igår.

2010-04-19 @ 09:44:09
URL: http://Www.baris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0